VVD Bloemendaal kiest voor mix van ervaring en nieuwe gezichten

De Bloemendaalse VVD-leden hebben bij het vaststellen van de kandidatenlijst gekozen voor een mooie balans tussen bekende en nieuwe gezichten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

© Ewout Pahud

Met vier nieuwe gezichten bij de eerste acht plekken op de lijst bewijst de VVD Bloemendaal in staat te zijn voldoende nieuwe mensen aan te trekken en zichzelf te kunnen vernieuwen. Daarnaast is er gezorgd voor voldoende kennis en ervaring via vier zittende raadsleden die ook weer terugkeren.

Alle dorpskernen van de gemeente Bloemendaal zijn vertegenwoordigd op de lijst waardoor er gesproken kan worden van een sterk lokaal team.

Lijsttrekker is de 41 jarige Eelke van Tienhoven uit Overveen. Hoewel hij een nieuw gezicht in de Bloemendaalse politiek is, heeft hij zijn sporen verdiend binnen de VVD. Hij is tweeëneenhalf jaar voorzitter van het VVD netwerk Heemstede-Bloemendaal geweest en van 2009 tot 2011 was hij duo-raadslid in Amsterdam West.

Onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022:

1. Eelke van Tienhoven (Overveen)
  2. Rolf Harder (Bloemendaal)
  3. Albertine Zoetmulder-Sanders (Bloemendaal)
  4. Sander van Rij (Bennebroek)
  5. Aart Werners (Aerdenhout)
  6. Hanneke Veringa (Overveen)
  7. Wim Brussaard (Bennebroek)
  8. Carin Prins (Bloemendaal)
  9. Hildebrand de Boer (Vogelenzang)
  10. Petra Boelaars-Van Hoeken (Aerdenhout)
  11. Rob van Zalingen (Aerdenhout)
  12. Elisabeth Haderer (Overveen)
  13. Frank Verveld (Bloemendaal)
  14. Margreet Kloosterboer (Aerdenhout)
  15. Ewoud van Gellicum (Bloemendaal)
  16. Edzard van Hasselt (Bloemendaal)
  17. Richard de Nerée (Aerdenhout)
  18. Nico Heijink (Bennebroek)
  19. Michael van Praag (Bloemendaal)

Michael van Praag, Voorzitter:
"Ik ben enorm tevreden met deze kandidatenlijst. Er staat een echt team met verschillende achtergronden en ervaringen, uit alle hoeken van onze mooie gemeente. VVD’ers die actief in de samenleving staan en zeer betrokken zijn bij hun gemeente en dorpskern. Ik kijk er naar uit om gezamenlijk aan de slag te gaan om een fantastisch verkiezingsresultaat neer te zetten en Bloemendaal nog mooier te maken. Met z’n allen kunnen we laten zien wat de VVD Bloemendaal is:  Sterk. Lokaal. Voor ons allemaal."

Het bestuur VVD Heemstede-Bloemendaal