Heemsteedse VVD start campagne met elektrische stembus in Heemstede

De politieke partijen van Heemstede hebben zaterdag 29 januari de campagnes voor de gemeenteraadsverkiezingen afgetrapt met het plakken van de verkiezingsposters voor het raadhuis. Met onze elektrische stembus gaan we alle wijken in van Heemstede. We gaan in gesprek met onze inwoners over wat goed is en wat beter kan.

Het plakken van de verkiezingsposters voor het gemeentehuis in Heemstede is een mooie symbolische aftrap van de campagnes. De Heemsteedse VVD is natuurlijk al wat eerdere begonnen met de presentatie van het verkiezingsprogramma. Wilt u de tournee van de stembus volgen? Kijkt u dan vooral op Instagram, Twitter, Facebook, YouTube en TikTok!

Verkiezingsprogramma
Wij zijn ontzettend trots op ons verkiezingsprogramma waarin wij kiezen voor een leefbaar Heemstede voor iedereen. Ons team van ervaren politici en nieuw talent vraagt hiermee het vertrouwen van de Heemsteedse kiezer. Wat ons bindt is de strijd voor een leefbaar Heemstede. Ons team is er klaar voor!

Hieronder kunt u ons verkiezingsprogramma lezen. Via deze link kunt u het downloaden.