Activiteiten rond Tweede Kamerverkiezingen in Bloemendaal

Op zaterdag 1 september a.s. is VVD Bloemendaal met een stand aanwezig op de Jaarmarkt in Bloemendaal. U kunt ons vinden tussen de groenteman Zonneveld en slagerij De Groot, midden in het dorp.

Wij gaan graag met iedere belangstellende het gesprek aan over de Tweede Kamerverkiezingen, de inhoud van het VVD-verkiezingsprogramma en alle belangrijke nationale verkiezingsthema's. Onze wethouder, fractieleden en bestuursleden zien uit naar uw komst!

Bovendien vindt op dinsdagavond 4 september a.s. een verkiezingsbijeenkomst plaats met o.a. VVD-Tweede Kamerleden Jaenine Hennis-Plasschaert en Brigitte van der Burg. Iedere belangstellende is welkom in het gemeentehuis van Bloemendaal; de zaal is open vanaf 19.45 uur. U kunt meer informatie vinden over deze prominenten Tweede Kamerleden op www.brigittevanderburg.vvd.nl en www.jeaninehennisplasschaert.vvd.nl

en

Voor een overzicht van alle verkiezingsactiviteiten in onze regio verwijzen wij naar http://kchaarlem.vvd.nl/agenda_19187/.