Wiesehahn Werkt

‘Meer werk en welvaart voor Noord-Holland’

Meer werk. En dus meer welvaart. Daar wil Marco Wiesehahn zich de komende vier jaar voor inzetten. Steunt u dat? Stem dan op 18 maart lijst 1, nummer 10! #WiesehahnWerkt

Noord-Holland is een fantastische provincie om in te werken en te leven. Maar we hebben helaas ook nog steeds 112.000 werkzoekenden. Doordat er teveel regels zijn, de bekendheid groter moet en de bereikbaarheid optimaler kan, zijn er minder bedrijven in onze provincie dan zou kunnen. Dat moet én kan beter.

Hoe? Door Noord-Holland nog aantrekkelijker te maken voor ondernemers in binnen- en buitenland. Ondernemers brengen en behouden immers werk, werk levert banen op en banen zorgen voor meer welvaart.

Wiesehahn wil dan ook bouwen aan een Noord-Holland met een exceptioneel vestigingsklimaat voor bedrijven. Werken aan een regio die bekend staat om de kwaliteit van de mensen die er wonen en werken in een ontspannen en mooie provincie. Een regio met flexibele overheden, een lage regeldruk en een goede bereikbaarheid over de weg, het water, het spoor en door de lucht.