Nieuwjaarsbrief

In de tweede plaats willen ondergetekenden middels dit schrijven onze goede voornemens voor 2016 kort uiteen zetten. Wat de politiek betreft, is er voor de  VVD-ers voldoende werk aan de winkel. Niet alleen op Europees en landelijke niveau maar ook binnen onze prachtige gemeente. De dienstverlening van onze gemeente, op uitvoerend en ambtelijk niveau, loopt op vele gebieden naar wens. In het politieke spectrum, Raad en B&W, wordt vooruitgang geboekt maar zijn we er nog niet. Daarvan zijn wij  ons - fractie, wethouder en bestuur - terdege bewust.

We gaan stevig aan de bak dit jaar. Door het leggen van contacten met  andere partijen, werken aan constructieve onderlinge verstandhoudingen en een duidelijke en coöperatieve opstelling binnen onze gemeenteraad. We willen u hierin graag actief betrekken. Dit kan op verschillende manieren.

Onder andere door deelname aan ons Liberaal Café op 15 januari a.s., om 20.30h, in Café Sligting, Zijlweg 18 te Overveen. Of doordat u zich aanmeldt bij onze secretaris als geïnteresseerde voor een werkgroep-activiteit, die we binnenkort gaan starten: een sterke VVD in een sterk Bloemendaal.

Als u meer over deze werkgroep-activiteit wilt horen, stuur dan een e-mail aan onze secretaris:secretaris@vvdbloemendaal.nl . Zowel VVD-leden als VVD-stemmers (niet-leden) zijn van harte welkom. U wordt zo spoedig mogelijk verder geïnformeerd.

We gaan er samen een mooi jaar van maken! Met uw hulp en inbreng gaat het ons lukken.

Nico Heijink         Martijn Bolkestein         Rob Scholte

wethouder          fractievoorzitter             afdelingsvoorzitter