In gesprek met minister Helder, Minister voor Langdurige Zorg en Sport

Minister Conny Helder komt naar Heemstede - Bloemendaal!

Mevrouw Helder is sinds januari 2022 minister van Langdurige Zorg en Sport en komt graag aan ons vertellen over haar werk in Den Haag. Ze zal ons een inkijkje geven in hoe zij er voor zorgt dat het thema Sport landelijk op de agenda komt te staan en de politiek aandacht besteedt aan het belang van sportbeoefening en sportverenigingen.

Aansluitend is er een open discussie met onder andere Nico Heijink (wethouder gem. Bloemendaal) en Eveline Stam (wethouder gem. Heemstede) en verschillende sportverenigingen over het sportbeleid bij ons in de regio.

We stellen onszelf de vraag wat sporters en sportverenigingen nodig hebben om hun voortbestaan veilig te stellen. Hoe kunnen we binnen onze gemeentes ervoor zorgen dat zo veel mogelijk inwoners op elk niveau aan sport kunnen doen, en dat ook zo lang mogelijk kunnen blijven doen?

U bent van harte uitgenodigd als lid van een sportvereniging, als sporter of als bewoner om aanwezig te zijn op 23 november a.s. in de aula van het gemeentehuis in Bloemendaal. Deuren open vanaf 19.30 uur, aanvang lezing 20.00 uur. Graag aanmelden per e-mail bij: secretaris@vvdbloemendaal.nl

Komt allen naar deze sportbijeenkomst met mevrouw Helder; dé kans om mee te praten over sport in uw omgeving!